Sider

tirsdag den 16. december 2008

På glatis...

Det gælder jo om at få det fulde ud af de sidste dage, jeg har her i Mariager. Jeg havde derfor aftalt med Line, Michael, Filip og Jonas at vi skulle ud at skøjte.
Som tidligere skøjteløber var jeg ikke synderligt nervøs (så snkker vi ikke om at det nok er cirka 15 år siden!), men da jeg så at man kun kunne lege ishockey-skøjter blegnede jeg lidt.;o)
Det gik dog fint nok - jeg styrtede (underligt nok) ikke en eneste gang!

Line og jeg på skøjter.

Bagefter tog vi på Bone´s, hvor vi spiste utroligt mængder kød, kartofler og soft-ice - da jeg vågnede i morges var jeg stadig mæt! Jeg vågnede cirka 20 minutter over 6, selvom jeg var dødtræt. Sidenhen har jeg fundet ud af at det jo var der jordskælvet var, så mon ikke jeg er vågnet af det, selvom det ikke kunne mærkes 'rigtigt' herovre...

Jeg har også fået mit bælte-certifikat i dag, det ser utroligt fancy ud og jeg er ret stolt af bæltet, så det må I lige se også!:o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar