Sider

søndag den 4. januar 2009

SlushCup i Korsør.

(Tak til Jannik;o))

Så så man ellers lige SlushCup rykke på landet! Dagens afdeling foregik i Korsør, med fint udsyn til Storebæltsbroen. Da jeg gemmer min styrke, som et trumfkort til Hustlernes NightrideRace i februar valgte jeg ikke at køre dagens afdeling, men i stedet tage med som supporter/fotograf/chauffør;o). 
Dagen bød på iiiiisnende kulde og masser af massestyrt! Ruten var relativt flad, men bød dog på en enkelt lille bakketop, hvor jeg placerede mig sammen med Jannik og Niels, to af vores Hustler-fotografer.  

Vi fik heppet en masse, og da bakken var belagt med is så vi også en masse styrt -  der ingen der slog sig. Slush´en havde også fint besøg i form af tidl. verdensmester Henrik Djernis, det er en fornøjelse at se at der stadig er gamle proff´er der kører for hyggens skyld. Samtidig vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige undskyld til den ældre herre, som jeg råbte "kom så du gamle!" til - det var egentlig til min far, som kørte lige bag dig; jeg håber ikke, at du tog det ilde op.

1 kommentar:

  1. Hvor pinligt er det lige sveske :).. at råbe til en gammel mand..
    hi hi hi


    /Hanne

    SvarSlet