Sider

fredag den 2. januar 2009

Sneflokke kommer vrimlende...

I dag var jeg ude forbi ride4fun, da der lige skulle "provianteres" inden jeg starter til Hustler-spinning på tirsdag. Det blev til et par nye sko samt et par thermo-sok-agtige-overtræk til at have inde i skoen (ikke til spinning - det bliver vist ikke nødvendigt). Der er SlushCup i Korsør på søndag, så der skal de lige afprøves.

Da jeg alligevel var på de kanter besluttede jeg at køre ud til stranden, så jeg satte snuden mod Charlottenlund Fort, for at nyde den fantastiske solskinsdag. 



Jeg gik langs stranden, men efter 5-10 minutter blste det pludselig op og ud af ingenting blev himlem mørkegrå, og før jeg vidste af det væltede det ned med tunge, hvide fnug, der piskede ind i ansigtet på en. Alle de folk der gik med hunde, børn osv. forsvandt som dug for solen (forståeligt - det var BARE koldt), men jeg havde godt med tøj på, så jeg fortsatte lidt. Da jeg nåede op til Jorden Rundt var det alligevel for koldt om ansigtet, så jeg søgte tilflugt inde i Dyrehaven, hvor det bare dalede stille ned, pga. træerne. 


Ovenpå cirka en times gåtur i det kolde vejr, var det nu rart at komme ind i en lun bil (min tak går til opfinderen af sædevarme!), og nu sidder jeg her med en varm kop the og en god bog. Velkommen, 2009. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar