Sider

tirsdag den 27. januar 2009

Tulipanerne er kommet...

Der er intet i verden, der kan få mig til at føle mig så rig som frisk blomster! 
Når vejret er trist og gråt (ring a bell?) og man oven i købet stadig er småsyg, som jeg er, så er der ingen bedre kur end friske, sprøde tulipaner (jeg fortsætter dog med penicillinen - just in case;o))! Skidt med at min sidste hundredekroneseddel så gik til blomster og ikke mad - man kommer alligevel langt med rester fra fryseren og havregryn.:o) 

Når man begynder at kigge på forårsvarer, i fortrængningen af at vinteren højst sandsynligt slet ikke er indtruffet endnu, kan man snildt drømme sig hen til lange dage, lune sommeraftener, tørre spor i skoven, grønne træer, aftensol og rosévin på altanen og hvad sommeren ellers byder på - så bliver alting alligevel lidt mere overkommeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar