Sider

fredag den 16. januar 2009

Update.


Nå allerede ved 1. update svigtede jeg jer. Jeg havde jo lovet at komme med en hudløst ærlig opdatering ift. min vægt i går, 2 uger inde i "projekt vægttab", men jeg blev desværre forhindret.
Tirsdag blev jeg ramt af en maveinfektion og onsdag blev jeg indlagt. Jeg blev udskrevet igen i går aftes, efter en yderst speciel oplevelse af hvordan det er at ligge i isolation på et hospital - ikke rart, kan jeg afsløre. Jeg er stadig meget svækket og langt fra at være ovenpå igen, men som lægen sagde, så er kan de ikke længere gøre noget, som jeg ikke kan klare der hjemme. 
Så nu sidder jeg her, med kroppen fuld af antibiotika, og spekulerer på hvornår jeg så skal komme med en opfølgning.... - Jeg tror at det må komme, når jeg en gang er blevet rask.:o) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar