Sider

tirsdag den 10. februar 2009

Nordic24 2009


Efter at have været med som hjælper for forskellige deltagere igennem tiderne, er det nu slut med at stå på sidelinien. Jeg er tilmeldt holdklassen for damer, og jeg skal køre sammen med to andre Hustlere og en Hustler-hustru.;o)
Vi har besluttet at vi vil køre som hygge-hold, så der ikke er nogen forventninger. Vi skal hygge os med alle de andre Hustlere i lejren, og selvfølgelig de tusindvis andre MTB´ere og tilskuere.

For jer som ikke kender konceptet, så gælder det om, at køre flest mulig omgange på en opmærket rute i skoven, indenfor 24 timer. Der er max. én fra hvert hold ude på ruten ad gangen. Man afløser altså hele tiden hinanden og kører fra lørdag kl. 12:00 til søndag kl. 12:00. Jeg må være godt tosset at sige ja til at køre for holdet, når jeg nu har set hvor udmattede og knuste folk har været efter 18-19 timer, men jeg synes, at det var på tide at gøre det!:o)
Jeg vil selvfølgelig holde jer opdateret i fohold til mine forberedelser og en løbsberetning, når jeg når dertil. - Det bliver spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar