Sider

søndag den 1. februar 2009

Søsters polterabend.

I går havde var jeg til min søsters polterabnd, og hvilken fest!:o)
Vi startede med at spise frokost sammen, som jeg havde lavet i fredags. Den bestod af forskellige slags tærter, rugbrød, flute, frikadeller, pølsehorn, salater og diverse slags pålæg. Det var super hyggeligt, og en god måde lige at få snakket med folk. - Vi var i alt 9 kvinder, hvoraf jeg ikke kendte hovedparten af de andre.

Efter frokosten kørte vi ud til Brøndby, hvor Stina fik massage imens vi andre hyggede os med varm kakao og kage. Da Stina en times tid senere var afspændt og afslappet kørte vi til Vester Voldgade, hvor Eventfactory har til huse. Efter at have overvundet udfordringerne i at finde parkeringspladser sådan en lørdag eftermiddag, kom vi ind og blev indstalleret i baren.

Vi skulle lave en musikvideo, så det var dømt til at blive sjovt!:o) 
Vi startede i studiet, hvor vi indspillede sangen (Stina som lead, vi andre som kor) - Stina havde ambisiøst valgt Whitney Houston-klassikeren "I wanna dance with somebody", og hun klarede det utroligt flot. - Jeg var glad for at det ikke var mig der sskulle synge, og jeg fik da også placeret mig længst væk fra vores mikrofoner!;o)
herefter var det på med udklædningen og så ellers lave videoen, hvor vi havde sangen som playback. - Det var SÅ sjovt og kan varmt anbefales til enhver anden polterabend!

Bride to be...

Efter at have udfoldet vores sang-talent kom vi over i en anden afdeling, hvor vi skulle sumo-bryde! Er du så færdig, det var hårdt! Dels kunne jeg overhovedet ikke bevæge mig i den der dragt, og dels var jeg fysisk umattet efter jeg nu har været syg i henved 3 uger. Det kunne mærkes, og Stina tværede mig også 5-0! 
Vi afsluttede med at spise middag på Casa Mexico på Christianshavn, hvor vi sad og spste og snakkede et par timer, hvorefter nogle fortsatte hjem til Stina og vi var nogle der var syge og tog på hovedet hjem i seng. Det var en rigtig god polterabend, Stina havde en sjov og hyggelig dag og det var jo det vigtigste. Om 3 uger er det så tid til den store dag, men det skal I nok høre mere om når tid er...:o)

Batman-dragten var desværre ikke magisk...

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. ^Kommentaren er slettet pga. reklame.

    SvarSlet