Sider

fredag den 6. februar 2009

Vægten, 5. uge

I må undskylde at min vægt-opdatering kommer en dag for sent, men jeg glemte det simpelthen i går. Min søster og hendes tilkommende skulle nemlig til Nordjylland for at hente deres lille nye hvalp, og jeg passede derfor CIlle, deres top-nuttede Cavallier King Charles Spaniel fra morgenstunden.


Cille, i sommers da hun havde gips på.
Nå, i hvert fald sagde vægten 66,9 herr til morgen - det vil sige det samme som for 2 uger siden. For søren da det er træls at skulle smide den samme vægt flere gange. - Jeg er glad for at det er så lidt for mit vedkommende, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, hvis jeg var en af dem der havde smidt 30 kg. for så at tage dem på igen, iden de så kæmper sig igennem endnu et vægttab - af de samme kilo.  

Jeg er stadig ved at komme mig efter al min sygdom. Den maveinfektion som har plaget mig siden midten af januar, hvor jeg blev indlagt, har vist sig at være campylobacter. Oveni det fik jeg - sikkert på grund af mit meget lave immumforsvar - raget en god gammeldags forkølelse til mig. Det er ved at være ovre nu, tilbage har jeg kun hosten. I hvert fald er jeg ved godt mod, og klar til at holde fødselsdag her i weekenden. Min søster (som havde fødselsdag i går) og jeg har sået os sammen, så vi holder én fest i morgen, og så nøjes jeg med lagkage osv. på min rigtige fødselsdag på søndag.:o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar