Sider

torsdag den 12. februar 2009

Vægten, 6. uge.

Så blev det igen torsdag og dermed veje-dag. Jeg er ved at være kommet mig rigtigt ovenpå 5-6 ugers sygdom af campylobacter-forgiftning og forkølelse - hold fast, hvor jeg sætter pris på mit normalt gode helbred nu! Man værdsætter det bare slet ikke nok i hverdagen.
I  morges sagde vægten 65,9 og jeg har dermed tabt 1 kg. i denne uge, 4,6 kg. i alt og er kun 900 g. fra målet!:oD

Jeg må ærligt sige, at jeg er overrasket over hvor hurtigt det går - jeg troede egentlig at man skulle være overvægtig for at tabe så meget som 1 kg. om ugen, men jeg synes ikke at det har været særligt umuligt - jeg haar endda spist store flødeboller fra bageren (verdens BEDSTE!) sammen med min mor 2 gange i den forgangne uge... 

Jeg er også gået i gang med at løbe igen - hvor er det bare ikke sjovt lige i starten, hvor man halser afsted efter 5 minutter, men når først jeg får opbygget "basis" ved jeg at det bliver okay.
Jeg har store planer for dette år, men jeg skal lige lidt længere hen i processen inden jeg indvier jer i det her på bloggen... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar