Sider

torsdag den 19. februar 2009

Vægten, 7. uge

Så er det blevet tid til endnu en vejning. Sidste weekend har absolut ikke være slanke-agtig, fredag havde jeg besøg af nogle venner fra højskolen, så vi fik masser af god mad og en god del rødvin og mojitos - det løber op i løbet af sådan en aften, og det er jo ikke ligefrem kaloriefrit!;o)
Desuden er det jo ikke gulerodsstænger der ryger ned ved siden af, men chips, som jo ellers har været bandlyst!
Nå, resten af weekenden var også rimelig junk´et, så mandag skulle der tages fat, for at smide det jeg havde taget på i weekenden.

Det lykkedes mig rimelig godt, jeg styrketrænede mandag og onsdag og var til spinning med Grønnie tirsdag.  Resultatet er acceptabelt: jeg vejer 66,1 og dermed 200 g. mere end i torsdags, men i betragtning af hvad jeg vedede søndag, så er det super godt!
Målebåndet var selvfølgelig også med, og da jeg har tabt 1,5 cm. siden sidste uge, så tyder det jo på at min intensive træning begynder at give pote!:o) 

Alt i alt er jeg altså godt tilfreds - jeg forventer ikke at tabe mig til næste uge, da min søster skal giftes på lørdag (der skal bare spises bryllupskage - jeg glæder mig SÅ meget!;o)) og vi skal overnatte på feststedet oppe i nordsjælland og 'fortsætte' festen med brunch søndag morgen.
Jeg er utrolig glad på Stina & Lasses vegne, og I skal selvfølgelig også få nogle billeder herinde. - Fotografen er min med-hustler Andreas, I kan se noget af hans tidligere arbejde her: www.andreasmikkel.dk  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar