Sider

mandag den 9. marts 2009

1. dag på jobbet.

Så kan jeg officielt medregne mig selv blandt den aktive arbejdsstyrke.:o)
I dag havde jeg den første dag på mit nye job. Det var super godt at komme igang igen, så selvom der lå en ordentlig stak sager til mig på mit kontor, så er jeg glad (det hjalp også at der stod en stor, flot buket ved siden af;o)). Jeg glæder mig til jeg har fået ordentlig styr på IT-systemet, hvem der er hvem og hvordan dagligdagen fungerer.

Dagen blev afsluttet med et kick-off møde for vores nye kampagne målrettet kvinder, som selvfølgelig blev markeret med små petit agurkesandwich, chokoladedyppede jordbær (I like!), mini-kager og jordbær-smoothies. Det var super lækkert og en hyggelig måde lige at møde folk på.

Da jeg endelig kom hjem ved halv 6-tiden var jeg også bare træt! Jeg satte Tchaikovsky´s 1812 Overture på, og slappede elles bare af med lidt hygge-madlavning og selvfølgelig Numb3rs, som jeg havde optaget på min nye harddisk-optager - skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar