Sider

fredag den 3. april 2009

God weekend!


I går var jeg på Café Under Elmene sammen med nogle veninder - det var egentlig meningen at vi skulle diskutere Åsne Seierstads "Boghandleren i Kabul", men det blev der ikke så meget af.

Jeg havde rigtig meget at lave på arbejdet, så jeg gik først kl. 17 og da det var så dejligt vejr besluttede jeg mig for at spadsere over til Caféen, hvor jeg skulle mødes med de andre. Da jeg gik ned igennem Købmagergade, som bare emmede af liv, med mennesker ud og ind imellem hinanden, gademusikanter, hjemløse hunde og forvildede biler (jeg ved ikke, hvordan jeg overlevede et halvt år i Mariager!), nød jeg livet, den lune luft og solskinnet i ansigtet! - Der er bare noget helt særligt ved København om foråret!

Det viste sig efterfølgende at der faktisk er et pænt stykke fra Nørre Farimagsgade til Under Elmene, men så fik jeg også dagens motion - noget der ellers ikke er alt for meget af, når man sidder på et kontor hele dagen.

Vi havde en skøn aften, hvor vi spiste god cafémad (Under Elmene får hermed en anbefaling med fra min side), snakkede, grinede (jeg vil gerne undskylde til de 2 mænd der sad ved bordet ved siden af - der var vist en snak om en meget omtalt æsel-sex-passage i bogen der blev liiiidt højlydt;o)) og bare hyggede helt vildt. Det kan godt være svært at finde en dato hvor vi alle 5 kan, men jeg er glad hver gang det lykkes! Så i anledning af at det i dag er fredag, vil jeg opfordre jer alle sammen til at sætte jer ud i solen, nyde en fredagsøl og nyde livet!

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar