Sider

søndag den 12. april 2009

Hygge på det røde...


Så blev det endelig påske, og dermed nogle deeejlige fridage i træk!;o)
I dag var jeg en tur på det røde sammen med Sanne, der efterhånden er blevet ret bidt af MTB-sporten. Hun og jeg udgør halvdelen af "Team Hustler - Ladies"-holdet, som skal køre Nordic24 om ikke så forfærdelig lang tid, og når vejret er som nu så MÅ man jo bare ud at nyde det!
Vi havde en hyggelig tur, hvor vi snakkede (nok mest mig), overskred lidt grænser (nok mest Sanne) og grinede (os begge to - hvad kan man ellers en dag som i dag!;o)).

Sporet var fantastisk; bedre end jeg husker det fra sidste sommer! Knastørt og totalt vanedannende - jeg kan ikke bære tanken om at der kommer regnvejr og mudder igen på et tidspunkt! Sanne sprang fra i Jonstrup, hvor jeg så fortsatte videre af sporet og endte med små 2 timer på cyklen. Sammen med de andre ture jeg har haft her i påsken tror jeg at jeg har fordoblet årets træningsmængde, så nu er de tbare at fortsætte.

Jeg skal på det røde igen i morgen, sammen med min far, så mon ikke jeg kommer til at blive lidt presset - jeg kan nok godt mærke i benene at det så er 4. skovtur på 5 dage. - Men hey, det er jo super fedt, så det gælder bare om at nyde det så længe det varer!:o)

God påske - nyd nu den sidste dag ordenligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar