Sider

mandag den 25. maj 2009

Ægte kærlighed ruster aldrig!

"Gå aldrig tilbage til en fuser". Ja, i forhold til mænd kender vi alle det gode råd, men der er tilfælde hvor man bare MÅ blive ved med at vende tilbage til den samme gamle flamme! I mit tilfælde er det en ven der altid byder mig velkommen, kan give mig lige det jeg har lyst til, uanset om det er en sommerdag på altanen, hygge under dynen eller en lang aften ved middagsbordet. Ja, jeg taler selvfølgelig om Ikea!

Fredag var jeg lige et smut i Ikea, og endte med at solde for 2.158 kr.
Lørdag havde jeg ombestemt mig, så jeg returnerede for 1.359 kr og havde derfor kun et forbrug på 799 kr! - Desværre kom jeg til at købe for 2.556 kr...

Som en narkoman til et fix røg jeg i igen i aften, men jeg fik vendt skuden! Jeg returnerede for 400 kr, men brugte kun 327,-!:o) Jeg tror, at det er første gang jeg er kommet ud af Ikea med flere penge i lommen, end da jeg kom! I tilgift fandt jeg disse fantastiske sko-kasser, som kan give mig overblik over mine dejlige sko - jeg burde nok bare have købt nogle flere - ved ikke hvordan jeg kom frem til at 12 var nok...

Hmm... Jeg har faktisk ingen grønne sko?

1 kommentar:

  1. Jeg har også de skoæsker og der er nemlig vildt dejlige. Men ligesom dig har jeg bestemt heller ikke nok :D

    SvarSlet