Sider

mandag den 4. maj 2009

H12 2009

(Foto: Niels Pind)

Wow, wow, wow! Jeg har slet ikke ord for den følelse, som jeg har lige nu!
H12 er veloverstået og hvilken succes! Alting klappede bare, og det var en helt fantastisk dag. Løbet gik over al forventning, vi mødte (næsten) ingen sure parcelhusejere, vejret var perfekt, ruten var fantastisk, deltagerne var glade og stemningen blandt os Hustlere var bedre end nogensinde før!:oD

Jeg har knoklet hele weekenden, fra morgen (nat, var det nok nærmere) til aften, men hold kæft hvor har det været fedt! Jeg er helt sikker på, at alle som var forbi stævnepladsen vil give mig helt ret: det var årets løb! Jeg elsker min klub, og jeg er vild med måden vi er i stand til at arbejde sammen, planlægge og løfte opgaverne på.
Jeg er stadig høj af lykkefølelse så jeg er slet ikke i stand til at beskrive det, men jeg vil opfordre jer til at læse løbsberetninger fra deltagerne (se links´ne ude til højre) eller kommentarerne på H12-siden - de giver en god beskrivelse af løbet.

Vi ses i 2010!;oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar