Sider

tirsdag den 16. juni 2009

Nordic24 - sådan gik det...


I undrer jer sikkert over at jeg endnu ikke har indviet mig i mit Nordic24-eventyr.
Det gik slet, slet ikke! Øv, for en fiasko, jeg er bare så skuffet over hvordan løbet gik.
Summa summarum sidder jeg her med et dårligt knæ og en (højest sandsynligt) brækket håndrodsknogle. Jeg har ikke fået den tjekket, men det tyder unægteligt på det - hvis jeg er heldig er det dog bare et forstuvet håndled, men det finder jeg vel ud af på et tidspunkt.:o)

Helt, helt anderledes gik det dog for mine holdkammerater - læs for eksempel søde, seje Hanne´s løbsberetning. Hun overvandt sig selv, kendte sine grænser og hev alligevel en 2. plads hjem i solo-klassen!
Også Jais gav den gas, som jeg husker det, så kørte han nærmest uafbrudt! Jeg er SÅ stolt af mine klubkammerater, hele vejen igennem stod vi for den gode stemning, hep en masse og selvfølgelig gode resultater!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar