Sider

mandag den 1. juni 2009

Pinse.

Så nåede vi enden af pinsen. - det har været nogle vidunderlige dage, med skønt, skønt vejr!
I går var jeg til fødselsdagsfest hjemme hos Maria, kagebager no. 1! Hun havde lavet en fantastisk buffet af hjemmelavede kager, jordbærtærte, nougat fragelite, key lime pie, chokoladetærte m. is, s'mores, sarah bernard, cupcakes og muffins! Det var simpelthen fantastisk og vi blev da også hængende i haven indtil solen var gået ned.

I dag var jeg en tur på cyklen med min far, Peter og Jakob, alle fra team ride4fun.
Jakob har været så uheldig at brække sit kindben, så turen skulle bestå af stier hvor der ikke var nogen risiko for hverken at vælte, eller at få svirpet grene i ansigtet.
Vi mødtes i Virum ved 12-tiden, hvor vi satte næsen imod Hillerød, langs Kongevejen.
Da vi ramte St. Dyrhave kørte vi ind der og fandt nogle MX-agtige spor, grusstier og andet. Alt i alt 45 km. og 2040 afbrændte kalorier - slet ikke så tosset.:o)

Nordic24 er efterhånden skræmmende tæt på, og jeg er slet ikke parat!
Mit okus har været på uddannelse, erhvervskørekort (mangler stadig den praktiske prøve) og som resultat heraf har ejg overhovedet ikke fået trænet. Jeg må tage det som det kommer, og sætte min lid til at konkurrenceelementet, stemningen, skub fra mine hold-kammi´er og chokolade kan tage mig hele vejen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar