Sider

tirsdag den 11. august 2009

Bøger i juli.

Ej, jeg glemmer altså at opdatere jer på min læsning - sorry!
I juli måned har jeg fået læst lidt mere end jeg plejer, da jeg har haft lidt ferie.:o) Listen ser derfor således ud:
  • Den døende dandy (Mari Jungstedt)
  • Kunsten at dø (Anna Grue)
  • Fasandræberne (Jussi Adler-Olsen)
  • C.H.O.K (Majse Njor & Camilla Stockman)
  • Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster? (Maise Njor)
  • Den gamle mand og havet (Hemingway)
  • Harry Potter og Dødsregalierne (J.K. Rowling)
  • Grønt støv (Sara Blædel)
  • Kald mig prinsesse (Sara Blædel)
  • Kun ét liv (Sara Blædel)
Et par stykker af dem er nyeste skud på stammen i diverse serier (Jungstedt & Grue), og andre er bøger jeg har læst igen for 3-4-5-gang (Rowling & Blædel).

Det har været en super god bog-måned, det har været top-klasse bøger. Jeg havde især glædet mig til at de nye bøger skulle komme fra Jungstedt og Grue og jeg blev da bestemt heller ikke skuffet!:o) Hvis man er til gode krimier, med et lækkert persongalleri, hvor man får følelsen af at 'kende' personerne, så vil jeg varmt anbefale de to skandinaviske kvinder!

Lige for tiden får jeg ikke læst andet end "Køretøjets opbygning" og "Køreklar - store biler", så det er langt mindre interessant! Jeg glæder mig til at kune lægge dem på hylden, og aldrig bekymre mig om fjedermembraner, trykluft-mekaniske bremser og akkumulatorer igen!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar