Sider

onsdag den 2. september 2009

Åh nej, ikke igen...!


Her i eftermiddags blev jeg ringet op af Ejendomsmesteren. "Hej det er Tina. Ja, der er desværre sprunget et vandrør nede i kælderen, så der er vandskade inde i dit kælderrum. Vi har sat en affugter op."
Argh! Jeg mindes kun alt for godt, da der var skybrud for nogle år siden og hele byen (og mit kælderrum!) blev oversvømmet! Klog af skade står alle mine flyttekasser derfor ovenpå nogle paller - men det hjælper ikke meget, når vandet kommer ovenfra...

Indtil videre tæller skaderne:
1 stk. semi-antikvarisk træ sofabord
4 flyttekasser med uspecificeret indhold
1 stk. lommelygte (naboens - jeg tabte den ned i en vandpyt)

Jeg tør næsten ikke at begynde at tømme flyttekasserne, af frygt for hvad der er i. Jeg har fået dem slæbt op i lejligheden (forøvrigt ret svært, når de er drivvåde), så nu er det bare om at komme igang med at tømme og tørre tingene!
Så hvad kan jeg lære af dette? Man skal bare smide tingene ud, når man overvejer at sætte dem i kælderen - så sparer mig sig selv for at slæbe dem frem og tilbage, når de bliver ødelagt af vandskader!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar