Sider

søndag den 4. oktober 2009

Serviceinfo til folket

Takket være mit statistik-program kan jeg se hvordan I kommer ind på min blog.
Mange kommer direkte herind, så det må jo betyde, at en del af jer er faste læsere - dejligt.:o)
Der er også en del af jer, som kommer herind via forskellige Google-søgninger. Mange søgeord går igen mange gange, så nu vil jeg da lige hjælpe jer lidt på vej med svarene på nogle af de mest populære:

"Æselsex": Ja, jeg gætter på at det søgeord leder jer til dette indlæg, men bortset fra det må jeg skuffe jer, som har de tendenser. Jeg har dog et råd til jer: søg hjælp!

"Anna Telyakevych stopper hos ride4fun": Ja, det er helt rigtigt. Samarbejdet mellem de to parter er ophørt. Det jeg ved er, at hun gerne vil fokusere på MTB-O frem for 'almindelig' MTB og der er ikke nogen der har smækket med noget.:o) Måske kommer der mere info på Teamet´s egen blog?

"Ærtepesto": I er kommet til det rette sted, jeg laver nemlig den bedste ærtepesto i byen:
Optøede ærter hakkes i minihakkeren sammen med cashewnødder, olivenolie (det er ikke her man skal spare!), salt, peber, friskrevet parmasan, presset hvidløg og lidt chili.

"God cykel" Ja, også her kan jeg være behjælpelig, jeg kender nemlig tilfældigvis en rigtig god cykelbiks. Det drejer sig om ride4fun, som sælger både MTB´er, racercykler og almindelige cykler. Slå jer løs!;o)

"Støt brysterne gummistøvler": Ja, sådan nogle har jeg - de er super lækre. Her fra oktober kommer de i nyt design, og de kan købes for 349 kr. (hvoraf de 50 kr. går til Kræftens Bekæmpelse). De kan købes i Eurosko, Tops, Skoringen, Zjoos, uafhængige skobutikker og Salling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar