Sider

tirsdag den 17. november 2009

Én farve - syv ting.

Nå, for noget tid siden videregav en med-blogger "Én farve - syv ting"-udfordringen til mig. Det har taget lidt tid, men det lykkedes da at finde 7 blå ting.:o)

Den første ting var jeg slet ikke i tvivl om. Det er nogle af mine yndlingslysestager, som jeg har fået af en kær veninde:



Ting nummer 2 er selvfølgelig mine blå stiletter. Dem har jeg tilbragt timevis i til middage, på dansegulve og i barer rundt omkring i byen!



Ting nummer 3 er en nyanskaffelse. Jeg kunne simpelthen ikke stå for disse babyblå Menu-bordskånere da jeg så dem, så de måtte med hjem.



Så begynder det alligevel at blive lidt sværere - har slet ikke så mange blå ting som jeg troede. Ting nummer 4 og 5 er de bøger jeg læser mest i for tiden; Ambulancefag 1 og Actioncards for ambulancepersonale - det er utroligt så mange kloge ting der står deri.


Ting nummer 6 er et gammelt minde. Det er fra min tid som hestepige, hvor en veninde og jeg havde en fantastisk tur til stranden, der bød på både blåt vand og blå himmel - det glemmer jeg aldrig!



Ting nummer 7 (og det sidste i rækken) er min blå hue. Jeg mødte en af mine gamle klassekammerater fra dengang, da jeg var nede at træne i dag og der mindes vi lige dengang - det er helt utroligt at det er 6,5 år siden at vi blev studenter.


Så må jeg hellere give udfordringen videre. Den går til Anette, som passende kan finde 7 orange ting.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar