Sider

søndag den 15. november 2009

Mande-land.


Seriøst, hvad skal man bruge alle de stik til?!?

Efter at have konstateret at min forstærker vitterlig er død (stendød!) efter kun ca. 20 år har jeg måtte begive mig ud på ukendt grund: HiFi-verdenen!
Jeg anser mig selv som værende rimelig velbevandret udi forskellige mandeområder (cykler, biler osv), men når det kommer til denne slags teknik, så er det vitterligt mande-land! Det er som om der findes et helt andet sprog, som jeg aldrig har kendt til, før jeg begyndte at undersøge forskellige forstærkere, og jeg måtte også indkalde forstærkninger i form af min far og min svoger.

Det er ikke særligt kvindevenligt, og jeg håber at der går lang tid før jeg behøver bevæge mig ind i mande-land igen; jeg ved i hvert fald godt hvem jeg ringer til, når den nye forsærker dumper ind af døren og skal tilsluttes fjernsyn, cd-afspiller og harddiskoptager!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar