Sider

mandag den 14. december 2009

Hverdagens mysterier...

Man kan jo ikke andet end at undres, når man oplever at:
  • fuglene synger, når man skraber is af bilruderne om morgenen.
  • en seriøs guldkædeknægt vælger en kæmpe Karl Kani trøje - i lyserød.
  • overhøre en samtale imellem to meget unge Vila ekspedienter, hvor sætningen "Der kan jeg ikke, jeg til banko" indgår.
  • ens nabo banker på for at låne lidt sukker, en teske og et stearinlys. (Absinth-fest?)
  • der igen ikke kommer lige så mange sokker ud af vaskemaskinen, som man kom ind. Men det er vel nærmest et anerkendt mysterium, på niveau med Bermuda-trekanten?
  • folk stadig sender penge på de der Nigeria-breve. Come on!
  • 14-15 -årige piger modeblogger, som var de voksne. Jeg tror personligt, at jeg ville stejle, hvis det var min datter der poserede i blondeundertøj og see-through bluser... *mimre*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar