Sider

søndag den 6. december 2009

Op på hesten igen.

I dag kom jeg op på hesten igen! Efter en cykel-tørke længere end nogensinde før, skrev jeg "Okay, jeg er frisk", da Steen varslede trilletur og Torben lovede at guide os rundt på mudderfrie spor (hvem kan sige nej til det, i december måned?!?). Jeg mødtes med gutterne ved Stamkiosken kl.10:00 - ikke helt så frisk og overskudsagtig som jeg havde håbet, men efter lidt småjusteringer var jeg klar!

Vi trillede ind i skoven, og fra første sekund følte jeg mig bare hjemme på min cykel. Selvom jeg ikke har siddet på den siden Nordic24 i juni måned, så var det bare en skøn, velkendt følelse - jeg skifter aldrig den låge ud (og ve dem der overvejer at nakke den!)! Vi trillede rundt (okay, måske tæller det ikke som "at trille" når ens puls er over 200) i 2 timer, og Torben havde næsten ret - bortset fra nogle få mudderhuller, som man snildt kunne køre igennem kørte vi rundt på tørre spor. Selvom det var både gråt og koldt mødte vi enormt mange mennesker. Andre MTB´ere, stavgængere, hundeluftere, børnefamilier og ryttere - hvor er det dejligt, at folk kan deles om skoven og bruge den på andre tidspunkter end de 2 sekunder i løbet af sommeren, hvor det er solskin og 25 grader.:o)

Der går helt klart ikke et halvt år igen, før jeg triller i skoven igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar