Sider

søndag den 13. december 2009

SlushCup, 3. afdeling

I dag var jeg ude at heppe til SlushCup i Tyskerplantagen. Da jeg stod op i morges var det iiiiskoldt (sådan føles -3 grader altså, når man ikke er vant til det.;o)), og jeg ved ikke hvad der fik mig til at tage afsted (okay, det ved jeg godt, men det er lige meget for historien). Anyways, så fik jeg godt med tøj på og begav mig ud i det frostklare vejr.
Jeg havde håbet at den blå himmel og solen ville gøre det muligt med nogle gode billeder, men jeg mangler altså virkelig meget en ordentlig blitz (host, host!), hvis jeg skal kunne tage ordentlige billeder!

Af de ca. 500 billeder jeg tog er kun 160 røget igennem (det endog meget store) nåleøjet. På forhånd vil jeg gerne lige undskylde til Ask - jeg havde faktisk taget en masse billeder af de lilla-blomstrede riddere, men de blev simpelthen ikke gode nok.

Billederne kan ses her:


SlushCup 131209

2 kommentarer:

  1. Intet problem og tak for selskabet :) Godt at vide jeg ikke er eneste der finder på at står i en kold skov for at heppe på ens gamle...

    SvarSlet
  2. Loller du er bare for feee til det der foto noget §;o)

    SvarSlet