Sider

onsdag den 2. december 2009

Uhh....

Så skal man ellers lige love for, at der blev snakket igennem på Café Castro her til aften.Det var lykkedes mig og 4 veninder at finde en dag, hvor ingen skulle til eksamen dagen efter, på arbejde, var syge eller på anden måde forhindret. - Det er altid noget så hyggeligt, så jeg havde glædet mig til det hele dagen (som forøvrigt har været ret begivenhedsløs i skolen).



Blandt tusindvis af emner, var vi blandt andet inde på Urban legends. Både Mona og jeg har set filmen for nogle år siden, og vi begynde at fortælle historier - de andre er ikke lige så tøsede som os, så jeg tror at vi endte med at skræmme os selv mere end de andre. - Jeg måtte da også lige åbne døren til bagsædet for at tjekke, inden jeg satte mig ind, da jeg skulle hjem... Sjovt nok huske jeg filmen som værende ret fed (men jeg så den også sammen med en hel flok - om sommeren, hvor det er lyst og hyggeligt udenfor), men jeg er ikke sikker på at jeg tør se den igen. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så tøset nu, når jeg rask væk så gyserfilm den halve nat, for at gå alene hjem igennem øde stisystemer bagefter, uden så meget som at blinke, for 8-9 år siden?

I hvert fald er jeg glad for at jeg bor på 2. sal; så skal man virkelig ville det, hvis man kravler op og ind af et vindue - ja faktisk har man nærmest fortjet alt hvad jeg har af værdier (hvilket ikke er så meget, da mine cykler ikke bor i selve lejligheden;o)), hvis det lykkedes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar