Sider

onsdag den 27. januar 2010

En af de der dage...

Hele dagen har jeg glædet mig til i aften: Mad, tøsehygge og snik-snak med en flok veninder. Men nej.
Jeg blev lidt nervøs, allerede da jeg var på vej hjem fra arbejde - det tog mig nemlig små 2 timer, imod de 25 minutter jeg normalt er undervejs.

Veninden bor heeeele vejen ude på Amager (lorteø!), og jeg begav mig på vej. Jeg nåede dog ikke langt, før en hætteklædt fodgænger gik ud på vejen længere fremme, jeg drejede blødt for at komme bagom ham, og vupti lagede jeg snurretop! Utroligt ubehageligt (især fordi ESP-en siger en høj skinger bip-hyle-lyd ved udskridninger som den ikke kan rette op), men ikke nok til at slå mig ud. Jeg fortsætter, kun for at finde ud af at al trafikken står fuldkommen stille!

Hvad er det med danske billister og snevejr? Får de pludselig en kollektiv hjerneblødning, der gør at det pludselig virker heeeelt logisk at køre ud i krydset når der er grønt - på trods af at krydset er helt fyldt med de biler der ikke nåede med over?
Det må være samme logik der gør at de sekundet efter begynder at dytte - enhver ved jo at det hjælper, når folk sidder uhjælpeligt fast.... Altså!

Det er så blæsende og koldt (det MÅ da kunne defineres som snestorm?!), at selv kælkebakken uden for mit vindue er tom og forladt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar