Sider

tirsdag den 5. januar 2010

Er det mon en molbo der har lavet systemet?

Jeg har lige fået min bil tilbage fra væksted (så er det slut med at køre ræs - bye, bye lånebil).
Problemet med den var, at der var begyndt at komme is på indersiden af ruderne og fugt ned ved gulvmåtterne. Jeg ringede til Peugeot, hvor en mekaniker overbevisende konstaterede, at der måtte være tale om en utæt gummiliste.

Jå,  sådan en fætter skal bare skiftes. Det er nemt og tager ikke mange sekunder.

Og bagefter?
Der skal bilen gennemtørre. Det er også nemt nok, man skal bare løfte gulvtæppet. For at løfte det, skal man bare lige pille sæderne ud først. Og afmontere dørene, for at få sæderne ud. Og fjerne forskærmene, for at få dørene af. Bagefter kan man så hygge sig med gulvtæppe - sæder - døre - forskærme.
Jeg kan lige se regningen for mig;o): 

Rep. af utæthed 7.568 kr.
(heraf materialer: 42,50)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar