Sider

mandag den 25. januar 2010

Et mellemspil.


Så er vi tilbage i hverdagen.
Indtil videre går det meget godt - jeg opdagede i går, at jeg først skal møde kl. 09.00 i dag (i stedet for kl. 07.00, som vanligt), og det var bare SÅ skønt at sove lææænge!

Weekenden har bl.a. stået på flytning for Søster. Hun er nok den eneste jeg kender, som kan slippe afsted med at pakke en hel lejlighed i sorte sække, uden at det fremkalder en eneste sur mine iblandt de 10 glade flyttefolk!:o) De har fået den dejligste lejlighed og jeg kan se os bruge mange timer, på at drikke varm kakao inde i sofaen; nyde solen på altanen; spille Bezzerwizzer i køkkenet og lege med hundene nede på græsset.  

De næste 4 uger skal jeg tilbringe på Kardiologisk og Endokrinologisk afdeling, så det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg har efterhånden også vænnet mig til, at have den der kittel på, men jeg er nu alligevel glad for at min vanlige uniform er lidt mere.... øhm.... praktisk i sit udtryk.;o) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar