Sider

torsdag den 21. januar 2010

Mænd er fra Mars, kvinder er helt normale...

Jeg er ikke sikker på at mænd og kvinder ligefrem er fra to forskellige planeter, men de henter i hvert fald deres definitioner fra to forskellige steder i universet.
Mænd henter deres ord fra en uforståelig, bizar, besværlig galakse, hvor ord konstant kan skifte betydning efter behov; kvinder henter derimod deres fra den virkelige, normale verden, hvor ordene - praktisk nok - betyder det samme hele tiden.

Følg bare denne ordveksling der udspillede sig, da jeg var ude at købe ind sammen med en ven i dag:
Mig: Hov, vi skal også lige have noget kød.
Ham: Jeps, det tager jeg. (imens han tager 2 kg. oksekød ned i kurven, beslutter sig for at det ikke er nok og spæder op med 1,5 kg. kylling)
Mig: Tror du ikke at det er lige i overkanten?
Ham: Neeej, vi skal i hvert fald ikke mangle. 

 - Lidt senere, ved chokolade afdelingen. -

Mig: Vi skal også lige have lidt chokolade.
Ham: Hvorfor?
Mig: Fordi det er lækkert?
Ham: Er det virkelig nødvendigt?
Mig: (Kigger olmt på ham)
Ham: Okay, det er det vist...
Mig: (Tager 1 (én!) plade Marabou i vognen). Sådan der.
Ham: (Sarkastisk:) Ej, tror du der er nok?

I rest my case! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar