Sider

fredag den 8. januar 2010

Overhalet af en 84-årig.

Hvad siger det om en, når man forlader en fødselsdagsfest tidligere end sin nogen-af-80-farmor?



For pokker da, hvor er det også bare træls at skulle op kl. 05.15 hver dag! Til gengæld synes jeg at hospitalspraktikken er utrolig lærerig (og lidt(okay, meget!) grænseoverskridende) og interessant, så når først jeg har været oppe en times tid er morgen "surheden" væk igen, bare fordi jeg glæder mig til at komme afsted og udvide min horisont.

Fødselsdagen i går gik forøvrigt godt; farmand fik sin Garmin 705 (hæ - den havde han nok ikke set komme!) og jeg havde selvfølgelig lavet aaaalt for meget brownie (burde måske have indset, at brownie af 1 kg. mørk chokolade snarere passer til 20 mennesker, fremfor de 10 vi rent faktisk var), men det bliver nok populært hos gutterne i Butikken i dag...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar