Sider

mandag den 11. januar 2010

Undskyld, er det her Hovedbanegården?



I dag fik jeg endelig slæbt mig ned i centeret for at træne, ovenpå en usædvanlig hård arbejdsdag.

Som en service-meddelelse kan jeg opluse, at FitnessWorld i starten af januar ikke kan anbefales!
Det myldrede (seriøst; folk stod i kø til kredsløbs-maskinerne!) med folk, og ikke bare de almindelige fitness-trunter og muskel-mænd. Næ nej, det var midaldrende folk i forskellige afskygninger, iført træningstøj, der sidst har set dagens lys i midt-80´erne.

Som små hjemløse børn gik de forvildet rundt, og afprøvede maskiner fuldkommen tilfældigt (det er vist mere held end forstand, hvis de ikke får skader!), ofte kun 2-3 gentagelser, inden de tullede videre til den næste maskine. Det leder mig til 2 spørgsmål:
1. Hvorfor bestiller de ikke en time med en personlig træner, så de undgår skader? 
2. Kan man få varige øjenskader, af at kigge på så farvestrålende tøj i lang tid af gangen?

Bortset fra det, så er det jo positivt at folk kommer op, ud og i gang! - Men jeg glæder mig allievel lidt til midten af februar, hvor fremmødet plejer at finde et lidt mere normalt leje igen...;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar