Sider

mandag den 18. januar 2010

Weekend


Ej, hvor er det dog bare koldt igen!  Jeg drømmer om farvede drinks, blå himmel og 30 grader i skyggen. - Men det må nok vente lidt endnu...;o)

I weekenden var jeg til SluchCup. Det var den særlig Urban-afdeling, hvor man ikke kører i skoven, men i stedet ind igennem huse op/ned af trapper, ramper, palleforhindringer osv. Jeg har deltaget den første gang konceptet blev afprøvet, og det gør jeg aldrig igen. Det var (også i går) sindssygt glat, folk kører over evne og styrtene er betragteligt værre, end når det foregår på en blød mudderbund.
Jeg overvejrede et enkelt styrt, hvor den uheldige rytter da også brækkede kravebenet og knuste albuen ("Den var som en pose nødder", sagde sygeplejersken der tilså ham på stævnepladsen). - Der var da også langt flere da meldte fra inden start og udgik efter ½-1 omgang end til et vanligt løb.

Jeg forsøgte at tage nogle billeder, men lysforholdene inde i hallen gjorde det nærmest umuligt, så der er ingen billeder fra min hånd denne gang. Resten af dagen stod på fødselsdagsfest hjemme hos Søster, med kage en masse! Vi var et par stykker der blev hængende og afsluttede med "rigtig mad" (hvis man da kan kalde pizza det...?) og Livvagterne. Det var simpelthen så hyggeligt, og den helt rigtige måde at bruge sådan en søndag på....!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar