Sider

søndag den 14. februar 2010

Another one bites the dust.

Hov, det er som om mine 'evner' forsvinder!
Senest er det evnen til at sove længe; jow, jow, selvom jeg er gået sent i seng, så vågner jeg træt og fuldkommen u-udhvilet ved 7-tiden. Provokerende.

Måske er det alderen der gør det?

Tidligere røg evnen til at gå i byen to dage i træk. I gymnasietiden kunne vi snildt klare torsdag, fredag og lørdag i træk, uden så meget som en lille bitte tømmermand.
Nu? Der får jeg det nærmest skidt 2 dage efter, af at have delt en flaske rødvin med en veninde.*suk*

Er der mon nogle af mine ældre læsere, der kan indvie mig i, hvad jeg kan forvente der ryger næste gang?

3 kommentarer:

  1. Haha hvor kan jeg nikke genkendende til det du skriver!
    Suk ja - dengang man kunne gå i byen torsdag og uden problemer stadig stå tidligt op og tage på gymnasiet og endda lave blækregningen i første time. Eller om søndagen tage næsten direkte fra byen til gymnastik. Det ville jeg slet ikke kunne magte i dag.
    Noget andet er alle de små skavanker og skader man må døjes med fordi kroppen ikke kommer sig lige så hurtigt mere. Man bliver jo en lille bangebuks fordi man er ræd for at komme til skade!

    SvarSlet
  2. Evnen til at gå til fest om fredagen er forsvundet hos mig. Jeg vil hellere spise lidt lækkert mad og se en film, for jeg er træt efter en lang arbejdsuge.

    SvarSlet
  3. Åh, nu sidder jeg her igen. Træt og u-udhvilet.
    Det er sjovt at de slet ikke har det aspekt med i "17 again" (som jeg lige så forleden dag).

    Virker panodiler stadig, eller ophører virkningen af dem når man er fyldt 25?;o)

    SvarSlet