Sider

søndag den 7. februar 2010

Boremaskiner og Tour-fortællinger.

Kender I de der virkeligt produktive dage? Sådan en havde jeg i dag!

Jeg kom tidligt op, hyggede over morgenmaden, og fik ordnet cirka en million praktiske ting! Så var der lige hul til lidt shopping (gotta love søndagsåbent!) og eftermiddagen røg med lidt handywoman-ness, hvor jeg fik boret en ny cd-reol op (schhy, ikke sige noget til min naboer). Jeg havde lokket min far til at komme forbi og hjælpe (læs: han ordner tingene imens jeg rækker ham værktøjet), og efter meget møje og besvær lykkedes det at få alting på plads. Det resulterede i megen kritik af min "såkaldte værktøjskasse" og jeg har nu fået strenge ordrer på at udvide min samling af værktøj ( jeg har ellers klaret mig fint med en skruetrækker og en tommestok i mange år?), så nu "ønsker" jeg mig fascinerende ting som fx. et vaterpas og en slagboremaskine.

Resten af dagen har jeg bare slappet af - blandt andet med dagens bog: Nedtour af Jørn Mader.
Den handler om Touren i 2006 og jeg havde helt glemt (fortrængt?) hvor frygteligt det var. Hvis du er bare lidt interesseret i cykelsport kan den varmt anbefales! Jeg fandt den rigtig billigt på bogudsalg, så det kan være du er lige så heldig.

Og ellers? Så nyder jeg bare den sidste aften, hvor jeg kan slippe af sted med at kalde mig selv værende "først i tyverne"....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar