Sider

fredag den 5. februar 2010

En hemmelighed....

Okay, jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at dele det med jer. Men historien er simpelthen for god til ikke at blive fortalt!

Forleden dag var jeg til Speeddating. Jeps, det koncept hvor man møder 14 potentielle dates, én efter én. Kvinderne har et bord hver og mændene rykker så plads hver gang klokken ringer.:o)
Jeg var meeeeeeget skeptisk inden, og jeg havde et skrækscenarie inde i hovedet, hvor det var mig og kun nørder der mødte op! Det var heldigvis ikke tilfældet.

Fidusen er, at man godt kan nå at danne sig et indtryk på kort tid, så man ved om man måske kunne være interesseret. - Og hvis man ikke er, så er det kun 6 minutter man skal holde den kørende!
Undervejs tager man notater om dem man snakker med, så man kan skille dem fra hinanden bagefter og til sidst krydser man så "ja" eller "nej" til hver enkelt - i de tilfælde hvor begge parter krydser ja, har man så et match, og dagen efter eventet får man en mail med ens match-liste.;o)

Jeg havde et par match og et helt ark med noter som fx:

"Kører MTB. Lyshåret. Glimt i øjet"
"Arbejder med hjemløse og autister. Musiknørd"
"Læge. Forsøger at imponere"
"Charmerende. 25 år. Pæn. Smiler sødt" (sjovt nok er jeg efterfølgende blevet lidt i tvivl om hvem han var - men han kan da ikke være helt tosset?;o))
"Taler virkelig langsomt. 100 % nørd"
"CBS. Interessant samtalepartner. Jyde"

Desværre havde jeg ikke helt gennemtænkt konceptet.... Hvad gør man så nu?

1 kommentar: