Sider

søndag den 28. februar 2010

Søndag

Er der en bedre måde at blive vækket på, sådan en søndag morgen, end ved at Katten kommer springende (ninja-style!) og miaver til én, fordi dens madskål er tom. Kl. 06:45? Nej, det tror jeg sør´me ikke....*suk*

Nå, i det mindste kan jeg da nå at få noget ud af dagen, selvom jeg godt nok ikke har været så effektiv indtil videre... Jeg har ellers en del ting jeg skal nå, da jeg skal genhuses hele næste uge.
Efter jeg havde vandskade (okay, det viste sig jo så at være andet end vand) ude på badeværelset, skal det jo renoveres igen og det starter de på mandag morgen.
Derefter sidder jeg i latterlig beboer-låne-lejlighed-uden-køkken-og-sikkert-også-uden-internet, så måske bliver der lidt stille i den kommende uge.
- Men det er et lille offer imod at få af-lortet mit loft.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar