Sider

tirsdag den 23. februar 2010

Tirsdags-tømmermænd?

Ih du godeste, hvor er jeg dog træt!
Jeg havde en veninde på besøg i går; det var hendes fødselsdag og da hendes forlovede er i Afghanistan holdt jeg fødselsdagsfest for hende.

Vi nappede først et par timers hygge & shopping i Lyngby, spiste noget god mad, så SATC-filmen og drak noget vin og snakkede om mænd (så er det sagt: det ER det kvinder snakker om).
På den måde sidder jeg her tirsdag morgen, måske med en lille smule tømmermænd? Så meget for at blive voksen og fornuftig, men hvor var det dog hyggeligt! - Og det vigtigste var at hun havde en dejlig dag, og det var der ingen tvivl om.

Jeg havde også lavet en lagkage (med lys og det hele!) og selvom jeg bare havde lavet en lille en, er der mere end halvdelen tilbage - dén tror jeg lige jeg må komme af med hjemme hos mine forældre, så jeg ikke kommer til at spise alle resterne selv.;o)

Jeg fik ikke lige taget et billede af lagkagen, men maden kan I i hvert fald få (Undskyld! NU skal jeg nok stoppe med at lege madblog). Den bestod af aspargesrisotto m. masser af friskrevet parmasan, tomatbruschetta, kyllingeinderfileter og fyldte portobellosvampe. Serveres med Ripasso en masse.;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar