Sider

onsdag den 31. marts 2010

Bogudfordringen i marts måned.

Ih du godeste, så afsluttede vi endnu en måned! jeg synes at det går forrygende stærkt lige for tiden; det er jo ikke mere end et øjeblik siden at det var jul?
Nåmen, på bogsiden er det i hvert fald gået langsomt. Kun 4 bøger er det lykkedes mig at gennemføre - de sidste 3 jeg var i gang med inden Havfruen måtte jeg lægge fra mig igen; jeg var simpelthen ikke i stand til at holde mig vågen, og da ikke-gennemførte bøger ikke tæller med, figurerer de selvfølgelig ikke på listen...
  • Anna T´s ABC (Anna Thygesen)
  • Er der nogen? (Marian Keyes) 
  • Høje hæle og laktaske (Tracy Quan) 
  • Havfruen (Camilla Läckberg) 
Af månedens bøger er det helt klart Havfruen der skiller sig ud. Den er en længe ventet fortsættelse til Fjällbäcka-serien, og den skuffer bestemt ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar