Sider

fredag den 5. marts 2010

De fravalgte:

Som I (måske) ved, så er det her jo en ny blog.
Inden sådan et navne-skifte, gør man sig jo overvejelser omkring hvad den lille ny skal hedde. Jeg var sammen med en flok med-bloggende veninder og der kom mange forslag på bordet. Her er et udpluk af dem der (mærkeligt nok!) ikke gik videre:
  • Feltmadressen (har ikke engang været i militæret)
  • Bitterfissen (faktisk snyd. Der er jo allerede en bog af samme navn)
  • Det forsuttede bolche (ja, hvem har ikke lyst til at hedde det?)
  • Charlottes kasser ("Jamen, det er fordi du er så systematisk")
  • Løget - fordi jeg gerne vil pilles (ej, vel?)
Simpelthen skønne veninder jeg har!;o)

3 kommentarer:

  1. Jeg mener stadig du har valgt forkert. Der var mange gode blandt dem der :-P

    SvarSlet
  2. Vi er da fuld af gode ideer ;)

    SvarSlet
  3. Ha ha, jeg er nu meget glad for "Verden ifølge Charlotte". - Men hvis der sidder nogen der ude og leder efter et blog-navn, så skal I bare føle jer frie til at nappe et af dem fra listen!;o)

    SvarSlet