Sider

søndag den 7. marts 2010

Face your fears, vol. 1

Er der noget I er rigtig bange for?
Udover at jeg er bange for "The backseat killer", har jeg også andre mere rationelle frygt.

Højder, for eksempel.
Jow, jow, jeg har været hende der gik i panik 4 meter oppe af klippevæggen på Kullen, og så ellers ikke kunne komme hverken op eller ned. Det gode ved den slags er, at man bliver nødt til at tage sig sammen. Du kan altså kun hænge der på klippevæggen og tude i et vist stykke tid, inden dine fingre og arme er så trætte at du må flytte på dig.;o)

Jeg er gået i gang med at se min frygt i øjnene og jeg stopper ikke førend jeg kan sige, at jeg ikke længere er højdeskræk. Jeg kan ikke indvie jer i det endelige mål, da I så vil få mig indlagt på røde papirer, men det kommer til at blive spændende - hvis jeg altså tør gennemføre det.;o)
Vi starter "træningen" om en uges tid, hvor planen er at rapelle ned fra slangetårnet på Falck-stationen.
Der er ret langt ned, men vi starter med 1. sal og så arbejder vi os ellers derop af.;o)

2 kommentarer:

  1. Fedt du bar kaster dig ud i det:)
    Jeg har heldigvis ikke nogen sån store frygter, men jeg er ikke særligt vild med nåle eller mus! En smule mørkeræd er jeg vidst oss stadig...

    SvarSlet
  2. Tak, det er heller ikke uden bæven jeg gør det. Nu må vi se, hvordan det hele går...
    Jeg havde også nåleskræk, men efter et par år som blod-donor er det ved at være kureret. Det kommer jeg nok til at sætte pris på, når vi i solen når til at skulle øve os i at lægge venflon på hinanden!;o)

    SvarSlet