Sider

torsdag den 1. april 2010

Åndssvage tradition...

Så ramte vi igen 1. april. Med alt hvad der dertil hører.

Jeg forstår ikke, at jeg bliver ved med at falde for de latterlige løgnhistorier? I dag nåede jeg at ønske 3 FB-venner tillykke med graviditeten inden jeg begyndte at studse over sammenfaldet. Pokkers også!

Resten af dagen vil jeg ignorere alle former for informationer om at nogen er blevet gravide/har født/har slået op med sin kæreste/har fundet en kæreste/osv.
- Og tænk, min søde svoger har jo fødselsdag i dag, så det sker jo rent faktisk at der er nogen der føder på dagen. Godt det ikke var mig, der skulle overbevise folk om at det altså ER rigtigt.;o)

Jeg synes godt, at vi kunne tage at afskaffe traditioner, der udnytter det godtroende segment i samfundet så groft. Vi bliver jo rent faktisk kede af det, når vi finder ud af, at de gode nyheder slet ikke er sande....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar