Sider

tirsdag den 6. april 2010

Ferien fortsætter!

I mordsætning til resten af Danmark, så fortsætter min ferie. Ja, jeg har først vagt igen den 16. april, så jeg har jo god tid endnu.
En liste over de ting jeg skal nå er derfor en oplagt idé (så behøver jeg heller ikke lave noget imens jeg skriver listen.;o))

  • Udregne hvor meget maling der skal bruges + købe det
  • Male stuen (vægge + loft)
  • Vaske gardiner i stuen (har ellers kun haft dem i 5 år. Uden at vaske dem)
  • Ombetrække nyindkøbte spisebordsstole
  • Sætte nyindkøbt spisebordslampe op (læs: ring til far og få ham til det)
  • Grundig oprydning + udsmidning i køkkenskabe (har faktisk ikke behov for 28 krus!)
  • Oprydning + udsmidning af tøj (skal måske bruge en makker til dette projekt. Der kan binde et reb om maven på mig, og trække mig ud hvis jeg farer vild derinde.)
Og derefter? Så skal jeg bare slappe af, læse gode bøger, cykle en tur eller to, drikke Asti med veninderne og så ellers bare nyde min pæne lejlighed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar