Sider

mandag den 5. april 2010

Regnvejr er da også okay....?


Så fik vi taget hul på forårssæsonen: raceren blev luftet!

Jeg havde aftalt med min far, at vi skulle ud at trille en tur her til formiddag, og selvom han forsøgte at bakke ud, da han så vejret (og jeg optimistisk sagde "det regner næsten ikke!"), da jeg kom anstigende med cykel, tøj og sko kom vi alligevel afsted.

Det er jo efterhånden et par dage *host, host* siden, jeg har været ude at cykle - ja faktisk havde min racer kun ca. 12 km. (ride4fun t/r) på bagen, men nu er der i hvert fald 21 mere i posen. Vi lagde hårdt ud med at køre op imod vinden, og da jeg første gang spurgte "Hvor langt har vi kørt?" og min far så svarede "cirka 2 kilometer" vidste jeg at det stod skidt til.

- Alligevel fik vi sat 2 Bimbos, som havde overhalet os tidligere. Vi kom op til dem igen ved et rødt lys, og da den ene Bimbo så smed sit affald ud i siden, besluttede jeg ikke at lade dem overhale os igen ( kvinde-logik; kan ikke forklares nærmere) - det kostede da også et godt stykke med en puls omkring de 200, så da vi drejede længere fremme var jeg helt lettet!

Da vi var cirka halvvejs begyndte det at regne rigtigt, så da vi kom hjem lignede vi 2 druknede mus (med meget ømme ben). Nu er følelsen til gengæld god; jeg sidder med et tæppe om benene, og der står en fragelité-bund til afkøling ude på køkkenbordet, så jeg kan komme mig over gårsdagens traume.;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar