Sider

onsdag den 14. april 2010

Velkommen indenfor!

Jeg synes at det er på tide, at I bliver budt indenfor i mit lille hjem. Jeg har 54 m2, som jeg er utroligt glad for. Jow, jow, jeg ville gerne have en 2-værelses, men det bliver altså ikke lige foreløbig. Indtil da, er der ikke noget bedre sted end her hvor jeg bor nu.:o)

 
Læg lige mærke til mit top-moderne fjernsyn!

Mit yndlings-møbel, som jeg har arvet fra min mormor.

Senge-hjørnet...

Ja, det er den komplette "1001 nats eventyr";o)

Man kan ikke helt se det på billederne, men imellem spisebordet og sofagruppen er døren ud til min altan. Det er dér jeg tilbringer mange lyse sommeraftener i godt selskab og med Asti og jordbær.;o)

Hvis I undrer jer over hvor alle mine bøger er henne, så er Mormors skab altså fyldt med dem. - Resten er i kælderen, hvor de må bo indtil jeg flytter til et kæmpe hus, hvor jeg kan have et bibliotek med gulv-til-loft-reoler langs alle vægge. Og stiger, så man kan nå de øverste!

3 kommentarer: