Sider

mandag den 10. maj 2010

Blogleg.

Søde Kathrine har tagget mig i en blog-leg, så here goes...:o)

Morgenens nedtur:
At skulle ud af sengen! Kom til at snooze lidt for mange gange, så pludselig lå jeg der under dynen med kun 25 minutter til afgang!

Udenfor mit vindue:
Solskin og udsprungne bøgetræer. Elsker bare min lejlighed!

I mit fjernsyn kører:
Ingenting lige nu, men når det er tændt er det som regel Num8ers, Bones eller Criminal Minds.

Jeg vil til at høre:
Eric Benét´s Hurricane-cd. Manden er jo genial!

Mit tøj er:
Beskidt. Er på vej til vaskeriet (lige så snart jeg er færdig med at oversprings-blogge)

I dag skal jeg nå:
Noget hemmeligt. Jeg kan dog afsløre, at det er noget håndværker-agtigt.;o)

Men jeg vil hellere:
Slappe af med en god bog. Og sove. Og spise god mad. Og drikke rødvin.*suk*

I vindueskarmen:
Frisk basilikum. Det er den eneste plante jeg formår at holde liv i i længere tid af gangen, men tilgengæld er det så også Verdens Største Basilikum.

Weekenden skal gå med:
Afslapning! Har - så vidt jeg husker - absolut ingen planer og jeg er vild med det.:o)

Morgenens optur: 
At vi startede dagen med en super interessant patient. Det ER altså bare federe at lave noget, end at gå rundt om sig selv i timevis.

Dette billede har I aldrig set: Der er en del meget foto-glade folk i min klasse - derfor har vi ustyrligt mange billeder fra diverse ambulance- og brandøvelser rundt omkring. Her overvåger jeg hvordan de andre giver hjertemassage, efter jeg netop har spillet hysterisk kone (hvis ægtefælle har hjertestop).;o)


Depechen skal jo videre, så jeg tagger SidneyLise-tøserne, Natascha og Dines. Sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar