Sider

tirsdag den 13. juli 2010

Lad det rase!

 (Foto: Bo Skakke)

Årh, hvor var det bare fantastisk vejr i nat! Jeg elsker, Elsker, ELSKER bare lyn og torden! Havde lyst til at gå ud i det og bare blive gennemblødt, men blev alligevel inden døre og nøjedes med at lade det regne ind af vinduet. For min skyld må vi gerne få maaaaange flere af den slags nætter (sorry Mona, men jeg ER bare så vild med det!), i stedet for de der ulidelige 30+nætter, som der har været godt gang i det sidste stykke tid...

Ikke blot fordi det har en (indrømmet; virkelig lækker) nedkølende effekt, men fordi det bare er så.... storslået! I går gik vi langs med markerne, hvor man tydeligt kunne mærke vinden tage til for hver vindstød, den tunge, kulsorte himmel som hang ude til højre og alle fuglene som fløj urolige rundt omkring os. Og der findes bare slet ikke ord der kan beskrive, hvor fantastisk det var eller hvor små vi så er...

1 kommentar:

  1. Jeg elsker torden, og især også lyn. I går var der mange af slagsen, og jeg hang med hovedet ud af vinduet og kiggede op på himlen. Så smukt.

    SvarSlet