Sider

lørdag den 14. august 2010

Så er ferien slut.

Så er jeg hjemme igen. - Ja, selvom her stadig lugter lidt af savsmuld og maling, når man kommer ind af døren, så føles det meget, meget hjemligt.:o)
Vi har haft en dejlig uge i sommerhus sammen med hele min familie, 13 individer, når man medregner 2 børn, 1 baby og 2 hunde. Edderkopper, natsværmere, (kæmpe!) knælere og ørentviste er ikke medtalt, da det numeriske system ikke går højt nok op!

I går fik jeg lige reddet mig en blærebetændelse, og med en læge der nægtede at udskrive antibiotika, uden at have tilset mig, var jeg ilde stedt. Helt ærligt, når man først har prøvet det én gang, så ER man altså ikke i tvivl om hvad det er man fejler (prøv lige at forklare det til en mandlig læge. Der garanteret KUN har læst om det), men heldigvis har min søster en lidt mere tillidsfuld læge. Og det generede ikke Søster, at skulle aflevere en urinprøve hos hendes læge i næste uge, "for at være sikker på at infektionen er væk". 

På mandag lurer der en 3-ugers skoleperiode hvor vi skal aflevere vores assistent-opgave (som ikke engang er halvvejs færdig) og vi skal til assistent-eksamen. Herefter kan vi forhåbentlig kalde os ambulanceassistenter!

Lejligheden begynder også at ligne noget, jeg skal baaaare lige have ryddet op, inden jeg tager nogle billeder til jer - I kan godt glæde jer, for her er blevet rigtig dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar