Sider

torsdag den 2. september 2010

Bogudfordringen i august

Uish, så ramte vi officielt efteråret, og dermed skal I have en update på bogudfordringen.:o)
August har budt på 4 bøger - når man altså ikke tæller alt det faglige med, som jeg har læst i forbindelse med opgaveskrivning og eksamen.;o)
Jeg nåede blandt andet til den nyeste Jungstedt (som bestemt ikke skuffer), 2´eren fra Kaaberbøl & Friis, som fortsætter den gode stil fra Drengen i kufferten. Desuden forsøgte jeg mig med Åsa Larsson, som også får mine varmeste anbefalinger - jeg er jublende over at jeg har de efterfølgende 3 bøger stående klar på hylden!:o)

God læselyst derude!
  • I denne søde sommertid (Mari Jungstedt)
  • Et stille umærkeligt drab (Kaaberbøl & Friis)
  • Solstorm (Åsa Larsson) 
  • Sangfuglen (Inger Wolf)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar