Sider

fredag den 1. oktober 2010

Bogudfordringen i september.

Hvordan kom vi igennem årets første efterårsmåned, uden at jeg rigtig lagde mærke til det? Underligt...
Nåmen september har jo budt på en helt masse - jeg har blandt andet afleveret assistentopgave og været til assistenteksamen; begge dele gik heldigvis godt!
Dog har det betydet at der ikke har været så meget tid til at læse andet end Ambulance fag 1+2 og lignende litteratur. Når vi tæller sammen er det blevet til.......1 (en!) bog.

Det er bare SÅ sølle. jeg nåede kun igennem Marcus Rubins Bibelen på Bloggen. Jeg synes at det lød som en helt fantastisk idé, men jeg blev skuffet. Objektivt set er den egentlig meget god, men alligevel sad jeg tilbage med en lidt.... flad fornemmelse.
Jeg er kommet frem til, at jeg nok bare ikke synes at den yder Bibelen retfærdighed. Forfatteren har nogle sjove tolkninger og udeladelser, som jeg ikke helt kan sætte mig ud over, men måske er den meget god, hvis man gerne vil have et overblik over Bibelen, hvis man ikke har læst 'the real thing'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar